نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه > اخبار آموزشی > نشست صمیمی مشاور رییس جهاددانشگاهی کشور در امور بانوان؛ با بانوان سازمان جهاددانشگاهی
۱۳۳ بازدید

مشاور رییس جهاددانشگاهی کشور در امور بانوان در نشست صمیمی با بانوان سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه به بیان ظرفیت ها و دغدغه ها و برنامه های در حال تدوین ویژه بانوان جهادگر شاغل درجهاددانشگاهی پرداخت .
در این نشست دکتر نجمه یزدانفر مشاور رییس جهاددانشگاهی کشور در امور بانوان؛ با بیان اینکه نقش زنان شاغل در جهاددانشگاهی در پیشرفت ها و توسعه این نهاد انکار ناپذیر است، افزود: رییس جهاددانشگاهی توجه ویژه ای به حوزه بانوان و رفع دغدغه های آنان دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه جهاددانشگاهی با ماموریت های خاص، به تحکیم بنیان خانواده و فراهم آوردن ضرورت های آن به عنوان یک اولویت می نگرد، افزود: برنامه های خوبی با مشارکت همه بخش ها در این حوزه و جوانی و جمعیت و ازدواج در حال تدوین است .

یزدانفر با اشاره به اینکه نشست با بانوان سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه اولین نشست پس از دریافت ابلاغ حکم مشاور بانوان است، تصریح کرد: در این نشست ها قصد داریم به شناسایی مسائل و مشکلات حوزه بانوان در جهاد دانشگاهی و ارایه راهکار برای رفع آنها بپردازیم .

وی ادامه داد: بانوان توانمند در سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه نقش آفرینی بسیار خوبی در همه حوزه ها داشته اند .

در ادامه این نشست دکتر مسلم حدیدی سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با قدر دانی از تلاش های بانوان جهادگر، تصریح کرد: در برنامه های ترسیم شده سازمان توجه ویژه ای به عدالت جنسیتی داشته ایم.

وی ادامه داد:بانوان شاغل در جهاد دانشگاهی جدا از وظیفه بزرگ مادری، تعلیم و تربیت فرزندان با طراز فرهنگی جهاد توانسته‌اند به خوبی در بخش‌های مختلف واحدها نقش ایفا می‌کنند.

حدیدی تاکید کرد: در بیشتر حوزه های سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه ازجمله مرکز تخصصی درمان ناباروری ، معاونت پژوهشی ، حوزه آموزش ، خبرگزاری ایسنا و پارک علم و فناوری از توانمندیهای بانوان بهره مند بوده که در استان سرآمد است و خوش درخشیده است .

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه در حال طراحی ساختارهایی هستیم که مسیر را برای حضور زنان توانمند در دو عرصه ادره و خانواده تسهیل کنیم، افزود: عملکرد مثبت زنان در کارهای واگذارشده به آنها باعث افزایش اعتماد نسبت به آنهااست.

در ادامه این نشست بانوان سازمان جهاددانشگاهی به بیان مشکلات و دغدغه و خواسته هایشان پرداختند .

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا