نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه > اخبار آموزشی > دعوت جناب آقای دکتر جلیلی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت حضور در مراسم روز ملی بسیج استادان و بزرگداشت مقام شهید دکتر مصطفی چمران در روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه
۱۴۷ بازدید

خدایا! خوش دارم گمنام و تنها باشم، تادر غوغای کشمکش‏های پوچ مدفون نشوم.
شهید دکتر چمران
بسم الله الرحمن الرحیم
🔹️سی و یکم خرداد ماه سالروز شهادت شهید دانشمند دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید را گرامی می داریم.
شهید مصطفی چمران دانشمند بزرگ ایرانی که در زمان تحصیلش با نبوغ سرشارش بزرگترین دانشگاه های امریکا و دنیای غرب را در نوردید و دستاوردهای علمی اش مرجع علمی در دنیا گردید. دانشمندی که کاندید جایزه نوبل شد و سازمان ناسا آرزوی داشتن او را داشت اما اسلام را انتخاب کرد.
زندگی سراسر فراز و نشیب این استاد فرزانه سرشار از درس هایی است که هر کدام مسیر موفقیت را به ما نشان‌می دهد.
شهید چمران برای درس و بورسیه تحصیلی به امریکا رفت اما روحیه انقلابی او جنبش های انقلابی را در امریکا به دنبال داشت . دانشمند شهیدی که غرب و همه زرق و برق های دنیای مدرن غرب را برای سهیم نشدن در پیشرفت های نظامی امریکا و استکبار رها کرد و برای کمک به مسلمانان مصر رفت و پس از آن به لبنان سفر کرد و در کنار رهبر شیعیان لبنان به مبارزه پرداخت خانواده خود را ترک کرد و در کنار خانواده فقرا ایستاد. به ایران آمد و در پاوه و دهلاویه و سوسنگرد افتخار آفرید و مزد همه تواضع و فروتنی و تلاش و مبارزه اش برای اسلام را گرفت و سمبل استاد در تراز انقلاب اسلامی و شهادت او برای اساتید روز میثاق شد.
جناب آقای دکتر خلیل جلیلی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ضمن پاسداشت یاد و خاطره آن شهید والا مقام و استاد فرهیخته، از مسئولین محترم و اساتید بصیر و انقلابی مراکز علمی کاربردی استان کرمانشاه دعوت می نماید تا در مراسم روز ملی بسیج اساتید با عنوان “استاد بسیجی، جهاد تبیین، امیدآفرینی و اعتلای حکمرانی” که در روز چهارشنبه ۳۱خرداد ماه، بصورت هماهنگ در سراسر میهن اسلامیمان برگزار می گردد؛جضور حماسی داشته باشند.
مکان: دانشگاه رازی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، سالن فرهنگ و ادب
زمان : شروع مراسم ملی و استانی از ۹ صبح تا ۱۲
حضور ارزشمند شما احترام به مقام والای شهدا و بویژه استاد شهید و در تراز انقلاب دکتر مصطفی چمران است.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا