نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه > اخبار پژوهش > برگزاری رویداد جذب ایده های نوین و اشتغالزا در حوزه کشاورزی و خدمات
۳۲۱ بازدید

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه، رویداد جذب ایده های نوین اشتغالزا در حوزه های کشاورزی و خدمات برگزار می شود.

این رویداد با همکاری کمیته امداد، پارک علم و فناوری و دانشگاه رازی برگزار می شود، در این رویداد از ایده های قابل اجرا در سیستم اشتغال کمیته امداد حمایت خواهد شد.

علاقه مندان از ارائه مشاوره های تخصصی جهت تجاری سازی و اجرای ایده ها، پرداخت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات به ازای اشتغال هر نفر، اعطای تسهیلات قرض الحسنه تا سقف دو میلیارد تومان برای طرح های پذیرفته شده و همچنین پرداخت حداکثر  ۵۰۰ میلیون تومان به طرح های دانش بنیان برگزیده با قابلیت تجاری سازی بخشی از حمایت های این نهاد از ایده های برتر و قابل اجرا بهره مند خواهند شد.

متقاضیان شرکت در این رویداد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی rahkar-jdk.ir مراجعه کنند، آخرین مهلت ارسال آثار به این رویداد ۳۰ آذر ماه سال جاری است.، همچنین به رتبه و ایده های برتر هر حوزه به ترتیب رتبه جوایزی اعطا خواهد شد.

جوایز تیم اول هر حوزه ۲ میلیون تومان
جوایز تیم دوم هر حوزه ۱/۵ میلیون تومان
جوایز تیم سوم هر حوزه ۱ میلیون تومان

شایان ذکر است شرکت در این رویداد کاملا رایگان بوده و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ذیل تماس حاصل نمایند.

📱 ۰۹۳۵۱۰۰۲۵۸۸

☎️ ۰۸۳_۳۱۰۳۱ داخلی ۵۰۲

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا