نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه > اخبار آموزشی > تفاهم نامه همکاری مشترک واحد استانی کرمانشاه با پارک علم و فناوری منعقد شد
۱۰۵ بازدید

تفاهم نامه همکاری مشترک الگوی اجرای طرح دستیار فناوری با پارک علم و فناوری استان با حضور دکتر سیامک آزادی رئیس این مجموعه برگزار شد.

دکتر شرفی ضمن ابراز خرسندی از آغاز همکاریهای مشترک گفت : با توجه به انتصاب پارک علم و فناوری بعنوان دبیر تحقق شعار سال ۱۴۰۱، و تشکیل معاونت فناوری در وزارت عتف، امیدواریم همکاریهای مستمر و موثر بیشتری در آینده صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: اساس دانشگاه مهارتی است و رویکرد توانایی ایجاد کسب و کار برای دانش آموختگان را دارد، احصاء نیازهای شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری را بر عهده دانشگاه است، همچنین پارک علم و فناوری پل ارتباطی بین دانشگاه و مراکز صنعتی است که پیوند دانشگاه با بازار کار را محکم خواهد کرد.

در ادامه دکتر شفیعی معاون علمی واحد استانی ضمن ابراز موارد اجرایی و هماهنگی لازم این تفاهم نامه گفت : فراهم کردن بستری مناسب برای تربیت نیروی متخصص و ایجاد شغل در کشور با توجه به چالشها و مسائل متعدد پیرامون اشتغال جامعه امری بسیار مهم است. لذا این تفاهم نامه به منظور هدایت هدفمند آموزه های دانشجویان و دانش آموختگان به سمت شکل گیری دانشگاه جامعه محور، پاسخگو و کارآفرین و ایجاد انگیزه و القای تفکر پویادر دانشجویان نقش مهمی را ایفا می کند.

دکتر سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه نیز به شرح جزئیات اجرای تفاهم نامه پرداخت.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری مشترک توسط دکتر شرفی و دکتر سیامک آزادی امضاء شد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا