نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه > اخبار آموزشی > پیام جناب آقای دکتر جلیلی رییس مرکز به مناسبت گرامیداشت ۱۶ آذر ، روز دانشجو
۶۹ بازدید

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)
دانشجویان عزیز و با بصیرت
در پیام جناب آقای دکتر جلیلی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی آمده است :
روز دانشجو را خدمت شما گرامیان تبریک می گویم. داشتن روز دانشجو پاسداشت جایگاه والا و ارزشمند دانشجویان بصیر سال ۱۳۳۲ است که در اعتراض به سفر معاون رییس جمهور امریکا و از سرگیری روابط ایران با انگلیس در خون خود غلطیدند تا برای همیشه تاریخ نام خود را جاودانه نمایند. ۱۶ آذر ۱۳۳۲ یعنی تنها ۴ ماه پس از کودتاه مرداد ۱۳۳۲ در برابر استعمار و استکبار و نفوذ در کشور عزیزمان ایران قد علم کردند تا ثابت کنند که ایران و ایرانی نقش سوء نفوذ بیگانگان را در یکپارچگی ملی و شکست ایستادگی بزرگ مردان و شیرزنان ایرانی و رهبران شایسته و استعمار ستیز ایران عزیز را به خوبی می شناسند. شهیدان بزرگ نیا، قندچی، شریعت رضوی با خون خود اعتلای جایگاه والای دانشجو را تا نهایت تاریخ تضمین نمودند و روز ۱۶ آذر را به معیار ارزیابی میزان نفرت از حکومت استبدادی امریکا و انگلیس و توانایی نفوذ بیگانگان و مخالفان ایران عزیز در بین روشنفکران تبدیل نمودند.
روز دانشجو، روز تاکید بر نقش بی مانند دانشجو در مجاهدت در راه کسب علم و دانش، تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی در راه پیشرفت مادی و معنوی کشور است. لذا ضمن یادآوری نقش بصیرت دانشجویان فرهیخته و آگاه در تبیین مسائل سیاسی و اجتماعی کشور، این روز عزیز را به شما خوبان تبریک می گویم. امیدوارم بر خو‌د ببالیم که دانشجو هستیم و با عزمی راسخ ، امید و انگیزه ای شایان و با تلاش و همت والای خود در راه اعتلای ایران سرافراز بکوشیم و بدخواهان این کشور را برای همیشه ناامید و ناکام بگذاریم.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا